Obchodné podmienky
1. Objednávanie tovaru
Na objednávanie tovaru slúži nákupný košík s objednávkovým formulárom, ktorý nájdete na stránke. Odoslaním objednávky potvrdzujete jej platnosť. V krátkom čase obdržíte potvrdzujúci e-mail o zaevidovaní Vašej objednávky. Potvrdzujúci e-mail bude obsahovať všetky položky z Vášho objednávkového formulára.
2. Vymedzenie pojmov
Predávajúci - prevádzkovateľ www.PAVO.sk - KASKA ,Húsková 9,Košice,ICO:46454357/DIC: SK2023396540
Kupujúci - fyzická alebo právnicka osoba, ktorá vstúpila do vzťahu s predávajúcim
Tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.PAVO.sk
Objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru
3. Dodanie tovaru
Dodanie objednaného tovaru bude realizované kuriérom GLS, PACKETA alebo na požiadanie Slovenskou poštou v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle 1-2 pracovné dni od jej potvrdenia, v tom prípade, ak je tovar na sklade. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.
Objednávky odosielame v rámci Slovenskej republiky , po individuálnej dohode je možné dodanie aj do zahraničia.
Kupujúcí sa odoslaním objednávky zavazuje k odobratiu zakupeného tovaru.V prípade nevyzdvihnutia tovaru si má predávajúci právo uplatniť náklady poštovného a balného.
4. Platobné podmienky a cena poštovného
Spôsob dopravy si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti.
Poplatky za dopravu si môžete pozrieť tu : https://www.pavo.sk/postovne/
5. Ochrana osobných údajov
Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre uskutočnenie plnenia zmluvy s Kupujúcim a marketingových akcií predávajúceho. Žiadne z poskytnutých osobných údajov nebudú inak zverejnené alebo poskytnuté tretej osobe. Vyplnením objednávkového formulára dávate súhlas na zhromažďovanie a archivovanie Vašich objednávok.
6. Vrátenie zakúpeného tovaru
Tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu uvedenú v kontaktoch alebo cez aplikáciu Packeta/Zásielkovňa v originálnom balení s priloženým formulárom na odstúpenie od zmluvy, kompletný, nepoužitý a nepoškodený do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za nákup tovaru vrátane prepravy bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru a to najneskôr do 14 dní. Formulár na odstúpenie od zmluvy : Formulár reklamácie
7. Záruka , reklamácie a servis
a) Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať a bezodkladne informovať predávajúceho telefonicky, alebo mailom.
b) Pre uplatnenie reklamácie platí bežný reklamačný postup. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, prípadne je ohraničená dátumom spotreby. Kupujúci doručí reklamovaný tovar predávajúcemu zabalený, vrátane kópie faktúry na adresu sídla,alebo prevádzky so sprievodným listom popisujúcim dôvod reklamácie. Formulár
c) Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom alebo iným porušením záručných podmienok alebo návodu na používanie. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou.
d) Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
e) Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
8. Neprevzatie zásielky - balíka
Každá potvrdená objednávka je zo strany zákazníka záväzná podľa našich obchodných podmienok (OZ §544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) Bezdôvodné a neopodstatnené neprebratie balíka zaslaného zákazníkovi na dobierku v danej úložnej lehote sa chápe ako hrubé porušenie obchodných podmienok, pretože zákazník je vždy informovaný elektronickou formou o vyexpedovaní balíka. V prípade neprebratia dobierkovej zásielky zákazníkom si predávajúci vyhradzuje právo požadovať od zákazníka zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 €. V tejto sume sú zahrnuté náklady: poštovné na odoslanie tovaru kupujúcemu,poplatok za vrátenie balíka,obalový materiál, administratíva . Zákazníkovi bude odoslaná elektronickou formou a taktiež poštou faktúra (splatnosť 14 dní). Túto je možné zaplatiť na účet predajcu alebo poštovou poukážkou.
Ak sa zákazník rozhodne o opätovné zaslanie balíka, je povinný uhradiť platbu vopred za tovar (ako aj opätovné poštovné) na účet predajcu. V tomto prípade mu nebude účtovaný poplatok za porušenie týchto obchodných podmienok.
Ak zákazník nezaplatí objednávku či poplatok za porušenie obchodných podmienok v uvedenej lehote, bude predajca nútený vymáhať pohľadávku súdnou cestou. Zákazník nesie plnú zodpovednosť za takto vzniknutú situáciu a v plnej výške hradí všetky náklady spojené s vymáhaním pohľadávky: súdny poplatok, trovy právneho a exekučného konania.
9.Alternatívne riešenie sporov
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: ars@soi.sk, adr@soi.sk
10. Záverečné ustanovenia
Tieto Dodacie podmienky sú platné od 21.10.2021. Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeny dodacích podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.
Na vzťahy neupravené týmito OP sa vzťahujú príslušné ustanovenia:
zákon č. 102/2014 Z.z o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku,alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho
zákon č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa
zákon č.22/204 Z.z. o elektronickom obchode
zákon č.40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov
predávajúci je oprávnený kedykoľvek jednostranne meniť tirto OP. Zmeny sú účinné momentom zverejnenia nového znenia OP na webovej stránke. V prípade ak zákazník nesúhlasí s OP, je kedykoľvek oprávnený zrušiť svoj účet v eshope.
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
V prípade akýchkoľvek informácií, napíšte nám prostredníctvom emailu, prípadne telefonicky na niektoré z čísiel uvedených v kontaktoch.
Sídlo spoločnosti:
KASKA s.r.o.
Húsková 9
04023 Košice
tel: 0940833033
info@pavo.sk
pavo.drogeria@gmail.com
IČO: 46454357
DIČ DPH: SK2023396540
oddiel :Sro
vl.č.: 28828/V Okresný súd KošiceI
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1
Odbor výkonu dozoru
ke@soi.sk
tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55
fax č. 055/622 46 95